Shiny happy anyátok picsája

 2012.03.07. 10:14

Már egy ízben (vanília) kifakadtam az import angolszász céges maszlag ellen, de muszáj még egyszer kiventilálnom magam, mégpedig a teljes ír és amerikai vezetőség látogatása alkalmából.

Nem elég, hogy egy két órán keresztül magyarázták, hogy miért hoztak olyan szakmai kérdésben döntést, amelyben egyáltalán nem kompetensek, hanem ennek tetejébe kiadták, hogy a jeles napon mindenki vegye fel a céges egyenpólóját. Megugrott a vaddöfaktor, ez ugyanaz, mint a kamunizmusban a kötelező vonatozás! Sajnálkozva közöltem, hogy az én egyenpólómat összevörösboroztam, ezért sajnos nem tudom felvenni (ez nem igaz, de gondoltam, jobb a békesség). Ekkor megnyugtatott a főnököm, hogy van még néhány darab a fiókjában, így kénytelen voltam színt vallani: hogy egész egyszerűen nem vagyok hajlandó egyenpólóban, gumimosollyal végigülni a napot, Vágom én, hogy csapat meg minden, de miért kell úgy kinéznünk, mint egy csapat birka, akiket még szívtájékon meg is billogoztak egy céglogóval. Terveim közt szerepelt, hogy elmagyarázom a kedves vezetőségnek, hogy attól még, hogy ők így, mi attól még úgy. Sajnos nem volt rá alkalmam, mert a szupermíting után egyből elszaladtak más, még fontosabb mítingekre, de azért összeszedtem, mit írok az elégedettségi kérdőívbe. Ja, és csak rajtam nem volt céges póló, tipikus, pedig a kollégák ott hőzöngtek, hogy ők fel nem veszik és hú de igazam van.

 

  1.  Nálunk megvárják, hogy a "hogy vagy" című kérdésre válaszoljanak, úgyhogy ha már egyszer megkérdezted – még ha nem is érdekel (minket sem, ne aggódj) – legalább várd ki, hogy a másik azt mondja rá, hogy fájntenksz. 
  2. Ez nem az USA olvasztótégelye, itt a birkanyáj az egyes birkákból áll, és mindnek kicsit más színű a bundája, szóval húzd a céges pólódat anyádra a ravatalon.
  3. Guys, ez a Vadkelet, a magyarban nincs szenvedő szerkezet, itt direkt népek laknak, akik ha egyszer meg mernek szólalni, azt mondják, hogy hibáztál vazze, nem pedig azt, hogy there was a mistake. Elsőre kultúrsokk, de mivel tíz éve jártok a nyakunkra, megszokhatnátok végre. 
  4. Értem én, hogy nálatok a nők is formátlan nadrágban és Nike Air cipőben járnak, de itt nálunk nem mondjuk azt mindenkinek, hogy srácok, maximum azt, hogy fiúk-lányok.
  5.  Mi itt keleten híresen nem tudunk kérdezni, sajnos, ez az oktatási rendszer hibája és a tekintélyelvű kamunizmus maradványa. Viszont ha már egyszer felteszünk egy kérdést, és ti csak szarkenéssel válaszoltok, akkor ne csodálkozzatok, ha kiül az undor az arcunkra. Ezután főleg ne kérdezzétek meg, hogy is this an answer to your question, mert ugyan nem szólunk vissza, hisz tudjuk, hogy úgyis addig csűritek a szót, amíg a végén inkább rátok hagyjuk, de látjátok a szemünkben, hogy no it’s fucking not.

 

End of lesson one, nyuszifülek.

Címkék: szar vállalati

A bejegyzés trackback címe:

https://deliriumpremens.blog.hu/api/trackback/id/tr234294914

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása