Modern nőegylet

 2012.06.09. 08:57

Az van, hogy tagja vagyok egy online nőegyletnek, ahol gyakorlatilag mindent megbeszélünk. Nagyjából így.

 

Nyula: Hadd árasszalak el benneteket a szexuális frusztrációimmal. Holnapután lesz a második randim a bőgőssel, szerintem minden lesz, másnapra szabit is kivettem, szóval készülök és kikészülök.

Pitypakk: A férjem is bagzik…

Cucu: Szőrölő nagygenerál lesz? Kivel szexelsz?

Nyula: Remélhetőleg csak a bőgőssel. Nagygenerál lesz és pálinkaivás, mert rohadt módon görcsös vagyok annak ellenére, hogy két hónapja a szexről rinyálok itt nektek.

Cucu: Kufircolj és ne görcsölj b+!

Step: Mi a téma?

Mira: Hogy Nyula szexel-e végre a bőgőssel. Ja meg hogy utána csináljon-e reggelit vagy nem :D

Step: Tán éheztetni akarod…Különben is, ez nem a metálos faszi? Abban nincs is bőgő, mi ez, szimfonikus metál?

Nyula: Bazd, a basszusgitárt hívják rokker berkekben bőgőnek :D Hát de milyen már hogy kajával készülök neki!

Mira: Üss össze két tojást :P

Cucu: Csak akkor adj neki kaját, ha jó volt, mer’ aztán még odaszokik és hasznod sem lesz belőle!

Mira: De ha meg okés a srác, akkor nagy reggeli kell :D

Nyula: Na jólvan bakker, mit spájzoljak? Én candidakaján élek, azt nem eszik a hapsik.

Ropi: Ha okés a srác, ő viszi a reggelit, készíts neki oda mindent, hogy feltalálja magát!

Pitypakk: Mindenképpen legyen szalonnàs ràntotta, azt eheted te is, kenyér nélkül.

Cucu: De szottyos legyen, ne túlsütött! Hol fogtok bagzani?

Nyula: Hogy-hogy hol fogunk? Itt nálam. én nem megyek lakásra, tisztességes lány vagyok!

Cucu: Na, remélhetőleg előtte azért hegyezni fogja a cerkát, hogy nálad sokáig bírja :D

Mira: Vegyél müzlit, az cuki!

Cucu: Müzlit?? Láttad mekkora az a csávó?

Nyula: Na jól van fiaim, bevásizok valami kajamagot, hogy mindenki megnyugodjon.

Cucu: Szerintem meg ne, mert akkor meg túl lelkesnek fogsz tűnni, ha MINDEN van otthon.

Ropi: Jaj Cucu, ha enni kap, szerinted gondolkodik ezen? :D

Mira: Hát MINDEN ne legyen, csak szalonnás-hagymás rántotta fokhagymás vajas franciapirítóssal és melanzzsal.

Cucu: MELANZS! A subba utcaszótár szerint a melanzs a seggbeszex utáni első wc-zéskor keletkezik.  

Step: Fúj b+ :D

Ropi: Éhes vagyok…

Pitypakk: Legyen tojàs, szalonna, narancslé, kifli, zsömle, KALÀCS, nutella, kàvé, müzli, joghurt, dzsem; interkontinentàlis reggeli :D

Bogi: Azt olvastam,hogy inkontinentális, asszem,le kéne feküdnöm:D

Cucu: Képzeld már el, hogy előáll a srác Nyulának egy ilyennel, hogy mit szólna egy melanzshoz, Nyula meg nem vágja, miről van szó, aztán már pitypakk meg is bánta... most legalább tudja.

Bogi: Ezek után bárhol meglátom egy itallapon, csak ez fog eszembe jutni!

Nyula: Pénteken élménybeszámolok, aztán majd eldöntitek, kedves Vének Csillámtanácsa, hogy megtarthatom-e.

Tzitza: Látom, megint szar a téma. öröm ilyenre idejönni. :D

Mira: Nem, a szex és a reggeli a téma, a melanzs csak egy mellékszál.

Nyula: Na jó, mindent megteszek, csak aztán pénteken is remélhetőleg produkál 400 kommentet a posztom!

Tzitza: Amúgy a reggeli is legyen szex szerintem, csak kutyába csináljátok majd, úgy tuti nem leheltek egymásra. A reggeli lehelethez még asszem nem elég stabil a kapcsolatotok. Amúgy biztosan lesz szex?

Mira: Mi már eldönöttük, hogy lesz, úgyhogy a csávónak nem sok választása maradt :D

Nyula: Ezek után most már legyen! És jó legyen! És akkor megtartom… bár kicsit előreszaladtam.

Tzitza: Hát ja, előbb derüljön ki feláll-e neki ,meg hogy cé-e a farka, ugye Bogi?

Bogi: Na kuss!

Tzitza:  Most olvastam vissza. Ja, hogy ő az egyik zenész a metálzenekarban!! Én meg úgy le vagyok maradva, hogy azt hittem mindeddig, hogy szó szerint bőgős (sírós)! Mondom mi a f.sz? A profilképe alapján rántsad befele!

Nyula:  Na megyek, mert már féllábbal alszom, kösz, hogy kivesézhettük. Holnapután fotóriportálok!

A bejegyzés trackback címe:

https://deliriumpremens.blog.hu/api/trackback/id/tr914574783

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása