Kis Bash

 2012.09.13. 16:37

Titi: Beugrott a 86 éves nagy-nagybátyám egy kávéra, és közölte, hogy milyen helyes faros-csöcsös lány lettem, meg hogy siessek a férjhez menéssel, hogy még megtáncoltathasson a lagzin.


Cucu: Esküvő lesz,Titi,? Tudjam b+, mert leárazás van a Mangoban!

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Jóreggelt! Tegnap a rendőrségen voltunk, mert a hétvégi buliban a pasimba belekötött két részeg fasz, kihívtuk rájuk a zsarukat, és most tanúvallomást kellett tennünk. A kihallgató nő szobája tele volt kiscicás képekkel, és a vízforralója mellett állt egy nagyon bio flakon ezzel a felirattal "cocksaft", nagyon röhögtem. Amúgy a pasim vezetéknevét elírta a jegyzőkönyvvezető,  az egyik haverjának a nevére meg nem emlékeztem, így a vallomásomban az áll, hogy "valamilyen Balázs", naggyon hivatalos. Aztán meg kellett mondanom mit ittam, mondtam, hogy grapefruitos sopronit,  olyan 3-4et, a nő nem tudta, hogy kell írni, így citromos soproni lett és igen naivan 3dl-t írt, de nem szóltam érte :D

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Pénteken a nővérem elballagtatta az osztályát, tegnap mutatta a videót. Jön a libasor, élén a facsart arcú nővéremmel, akinek odakiált a férje, hogy videózza. Nővérem erre elkezd vicsorogni, majd valaki a tömegből véletlenül fejbekúrja egy virágcsokorral, ettől kicsit összezavarodottan a rossz ajtó felé irányítja a sort, mire valaki bekiabál neki, hogy "ne arra" majd hogy "biztos megint részeg". Felvette a helyi tévé is, remélem, nem ezt adják le a híradóban.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

- Jipijé, ma kolbász lesz a vacsora!
- Ez azt jelenti, hogy szex lesz?
- Nem, tényleg csak kolbász lesz a vacsora.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jajj, abba bele se gondoltam, hogy a rendszeres fitneszeléshez sporttáska is kell!. Butabuta, most mehetek vásárolni...

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Titi: Halihó, Ki hogy van felöltözve ma? Itt új haj, farmer, póló, arany daru.
Komir: Milyen daru ? Építkezésen vagy Dubaiban?
Titi: Saru, bocs :D
Köni:Fodros vállú,fekete-fehér mintás blúz, farmer, tejcsokikockák a cappucinomban.
Mira: Testszínű féltanga bugyi, barna-fehér csíkos játszós ing. Viszont befestettem a hajam!
Komir: Sztem Mira nyerte ezt a kört :D Fotót!
Mira: Majd később, most altatok.     
Komir: Ráérünk. De nem felejtünk.
Ropi: Fehér ing, rövidgatya, converse, fehér tatyó és az alfa - egész nap rohangálok.
Köni: Mi az az alfa?
Ropi: hát a Rómeó. Matchy a cipőmml, a táskámmal meg komplementer.
Köni: Áh pöti üpsz, nem tudtam, hogy a verda az a fessön része :D
 Titi: A kocsi komplementer a táskájával, készen vagyok! Nekem konkrétan a kocsi volt a táskám, amíg volt, mert a kispolski az maga egy neszesszer.
Komir: Rajtam feka alapon fehér pöttyös körszabott szoknya, ujjatlan fehér vászonblézer.
Köni: Körbebaszottat olvasni ér ?

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

- Mi a hajléktalan ellenkezője?
- Hajlékony, én úgy is hívom őket, amilyen pózokban el bírnak aludni...

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Aki pedig nem tudja mi a bash, ássa el magát, aztán másszon ki a gödörből és olvasson: http://www.bash.hu/top100

Címkék: bash

A bejegyzés trackback címe:

https://deliriumpremens.blog.hu/api/trackback/id/tr774775261

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ratane 2012.09.30. 09:37:17

Írj méééég légysziiii! :D

2013.01.10. 15:51:51

Pazar.
Függő lettem, totál komolyan. Végre élvezetes, vidámságot adó blog. Gratulálni ér?

Megideolog Iza 2013.01.10. 16:59:33

Ér hát! Feldobtad a délutánom, megyek is, írok egy új poszt
süti beállítások módosítása