Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Nőegylet 2.0

 2012.09.13. 16:36

Kissza: Kolléganőmmel tök jóban vagyunk, kocsival visz-hoz, reggelit meg kávét veszünk egymásnak, múltkor helyette cseteltem a szeretőjével. Megkért ma is, de sok a dolgom és kedvem sincs hozzá.

Titi‎: HE?

Kissza: Hát nem ér rá, mert vannak nálunk céges vendégek és megkért, hogy beszéljek a sráccal, ez neki nagyon fontos, mindig cseten dől el, hogy taliznak-e. Múltkor, mikor cseteltünk, a srác ott pajzánkodott meg minden, vicces volt. De ma nincs kedvem, munka is akadna, meg a múltkori bőven elég volt.

Cucu: Úristen! Neki nagyon fontos, de te beszélj vele… Remélem írtad a csaj nevében, hogy azt szeretném,ha next time egy piszkavassal kínozná análisan!

Kissza: Sajnos ilyenre nem gondoltam akkor, lekötött a tény, hogy egy idegen pasi virtuálisan be akar mászni a számítógép asztalom alá nyalogatni :D

Pearl: Jézusom b+! Cucunál folyton anál a téma, mindjárt jön a melanzs…

Titi: Jézusom, de ha kiderülne fordítva a szitu, a csaj tuti szájon verné a srácot. JÉZUSOM!

Pearl: De a srác észre sem vette? Ez a gáz... én például tök egyedi vagyok :)

Titi: De úgy szeretője, hogy közben van férje vagy tartós kapcsolata?

Kissza: ‎3 éves kapcsolata van, mellette ez a másik srác, akinek meg nője van és gyereke.

Kissza: Amúgy szerintem is fura. Ha az én csávóm nem velem beszélne, azt egyből tudná, már a köszönésnél, saját kódolásunk van mindenre. 

Pearl: És így bevállalja a kolléganőd, hogy családos emberrel csalja a pasiját? Ez mondjuk gáz, tök megalázó a másikkal szemben, na mindegy..

Cucu: Jajmár,kit érdekel?

Pearl: Az is igaz b+!

Kissza: Na megmondtam a kolleginának, hogy bocs, de sok a dolgom. Erre visszaír, hogy nem baj, a csávó úgyis lassan ír. Pff, ettől nem szabadulok.

Cucu: Írj már neki valami pajzánt!

Kissza: Na megírtam a csávónak, hogy kívánom, és ma csináljuk hátulról.

Cucu: Erre ő?

Kissza: Aszondja szórakozzak anyámmal. Mondom mi van? És kiderült, hogy lebuktam, mert visszaírt, hogy ne szórakozzak vele, miután múltkor elsírtam magam, mert túl mélyre ment és megígértettem vele, hogy soha többet nem csináljuk hátulról!! Na mindegy, legalább a kolléganőm többet nem kér meg arra, hogy cseteljek a csávóval, végül is mission completed :D Csak így a reggeli kávét meg a fuvart is elfelejthetem…

Címkék: szex cset

A bejegyzés trackback címe:

https://deliriumpremens.blog.hu/api/trackback/id/tr774747882

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása