Könnyű álmot

 2011.09.20. 20:06

Álmainkban állítólag feldolgozzuk a napi történéseket és traumákat, kódjelekkel üzenünk magunknak, csak győzzük megfejteni. Az állatoknak könnyű – gondolhatjuk – hiszen, ha jár a lábuk álmukban, biztosan futnak valami után vagy elől. Na ja, mondd ezt egy depressziós, értelmiségi szobamacskának. A főnökömmel rendszeresen versenyzünk, ki álmodott nagyobb fasságot. Eddig én vezetek, ezzel.

István király és tanácsosa megfenyegettek, hogy megölnek, és nem volt más választásom, minthogy én öljem meg őket. Amikor leütöttem a fejüket, kiderült, hogy gipszből vannak. Nagyon csodálkoztam, de nem éreztem bűntudatot, hiszen csak az irhámat mentettem, de menekülnöm kellett, mert a királyné látta, mi történt, így kiosontam a palotából. A saját autómmal nem indulhattam útnak, azt felismernék, így gyorsan telepakoltam kajával és pokrócokkal a (minden háztartásban fellelhető) guruló kádat és usgyi! Egész éjszaka gurultam, csak reggel álltam meg, Olaszországban, egy tisztáson, ahol családok és egy komplett turistabusz piknikezett. Felmásztam a parkoló melletti meredek dombra, és csak a tetején vettem észre, hogy kopott bársonyból van. Nem, nincs csattanó, ez a vége. Egy hidegvérű gipszgyilkos veszett el bennem, és bársonyfixációm is van.

Futott még kategória az az álom is, amikor a volt sógorommal összefutottam az utcán. Szégyenlősen köszönt, majd zavarában kék hótaposó csizmává változott és közölte, hogy úgy szeretne megdugni. Erre én szigorúan közöltem, hogy tudom, de álljon már fel és szedje össze magát. Önbizalomból ötös.

Szintén dobogós az az álom, amikor találkoztam a volt férjemmel, aki a f.szát a nyakában hordta egy madzagra felfűzve, és melléakasztott még egy vonalzót, hogy a csajok lássák, hogy neki mekkora van. Éppen akkor jött haza egy marokkói nyaralásból, és nekem is hozott ajándékot: egy kukából kiguberált hajcsatot, amire ugyan rá volt száradva valami dzsuva, de exférj biztosított arról, hogy könnyen lejön. Adott még mellé egy nyakba akasztható vonalzót is, arra az esetre, ha a barátom is a nyakában szeretné hordani a cuccost. Na látjátok, így kell jó kapcsolatban maradni az exszel válás után.

Címkék: álom fasság

A bejegyzés trackback címe:

https://deliriumpremens.blog.hu/api/trackback/id/tr293241796

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása