Kissza: Ma reggel egy őrülttel utaztam a metrón: alacsony, cingár pasi, egy feltekert újságot tartott a fejéhez, nagyon elmélyültnek tűnt, majd mikor szemmel láthatóan összeszedte a mondandóját, teátrális kézmozdulatot tett az újsággal, meggyőződött arról, hogy mindenki őt nézi, és beszélni kezdett: „Amikor még gáz halmazállapotú voltam… az valami CSODDDÁLATOS volt. Akkor még nem értettem teljesen a kukacok nyelvét… ma már tudom, hogy törökül és tigrisül beszélnek.” Minden megállónál kiszállt, az ajtó mellé állt és terelte be a népet hívogató kézmozdulatokkal: „Tessék parancsolni! Még nem maradtak le semmiről! A tanítás folytatódik. Szóval, a mezítlábas csirkerodeónál tartottam…” Alig vártam, hogy leszállhassak és röhögjek.

Cucu: Senki se röhögött?Milyen mufurc egy nép!

Kissza: Hát ne is haragudj, de tanítás közben nem illik röhögni és ezt a metró utazóközönsége is tudta.

Step: Ó,a lépcsőházban is lakik egy, ő azzal bosszantja az öregasszonyokat,hogy: jött egy vagonnyi néger, le kellene őket szopni, de csak nyáron ilyen, télen csendes... fura egy elem.

..................................................................................................................................................................

 

Kissza: Békésen alszom, mikor éjfélkor hangzavar ébreszt. Öcsém jött meg a buliból, erősen ittasan, énekelve. Már útközben vetkőzni kezdett, mert mire beért a szobába, már alsógatyában és pólóban volt. Aztán kirohant a fürdőbe, hallom apámat "Ne a csapba!" "Wc-be!" "Lavórba!", majd nagyi "Édes fiam... Miatyánk, ki vagy a mennyekben..." . Aztán apám megint: "Vidd ki a kutyát, le fogja hányni!" Végül a felnőttek vizslató tekintete elől menekülve a szobában folytatta, lavórba, miközben telefonnan világítottam neki, röhögtem és kommentáltam "Anyááád! Puha vagy? Inni és hányni? Hát noooormális, Margit?" Persze röhögni kezdett, félrenyelt, akkor fulladozott, aztán jobban lett és elaludt. Reggel bocsánatot kért. Ja, és szép dolog a családi kötelék, ugyanabból a kocsmából vagyunk kitiltva, csak néhány év különbséggel.

A bejegyzés trackback címe:

https://deliriumpremens.blog.hu/api/trackback/id/tr935047787

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása