Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Kissza: Mit főzzek holnap F. névnapjára? Valami olyan kéne, ami állattal töltött állat, vagy állat állatba tekerve. Nem tudok férfias ételt főzni, csak csajos könnyű kis tejszínes csodákat.
Rido: Csülkös pacal,körömmel, azt még ki is lehet lakkozni.
Cucu: Vagy legyen vad, itt az ősz! Vagy valami gombàs balhé.
Step: azt hittem hirtelen,hogy ez lesz a bosszú a tegnapi veszekedésért: "szia szívem, névnapod alkalmából egy kis gombás balhé".
Kissza: Persze hogy. Hüvelygomba.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Cucu: Valaki töltsön már fel új fényképet, szórakoztassatok!!
Nor: Mit fotózzak? Mondjuk ki kéne karóznom a babot. Na megcsinálom és lefotózom.
Cucu: Ha jól sikerül, küldd be bab a fotó pályázatra.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Step: Tök jó,hogy reggelt csörgött az óra,mert már nem tudtam hova menekülni az óriás mozaik mammut elől.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Poppi: Halljátok, tegnap este, mikor kimentem cigizni, odajött két csávó, hogy Londonból jöttek, hogy épp a bachelor weekendjüket töltik Pesten, és messze lakom-e. Bemutatták a vőlegényt, aki úgy nézett ki, mint Hajdú Péter csak arabban, és aki épp kőrészegen egy szőkét dugott ruhában. Ez a jó házasság titka, hogy az esküvő előtt egy héttel még egy másik ribanccal nyomulsz...pff.
Komir: Úgy nézett ki, mint HP? Szegény.
Poppi: Állítólag Prágában olyan bárok vannak, amelyek legénybúcsúkra specializálódnak: körbedughatsz mindenkit, és fel is veheted kamerára. Több száz videó van a neten.
Pearl: Úristen.
Cucu: Ne úristenezz, te éltél két évig Prágában, hol is dolgoztál?
Pearl: Haha. Amúgy volt valami jó pasi is körülöttem? Csak a törpére meg a hülyeszemöldökösre emlékszem. Legközelebb menedzseljetek már.
Casilla: Én sok jó pasit láttam, amíg láttam :D
Poppi: A vőlegény öccse nagyon szép volt. Ilyen egzotikus. Mondta, hogy Ciprusról jött. Kérdezte, tudom-e hol van Ciprus. Mondom nyilván. Aszongya sokan nem tudják. Kikkel beszélgethetett?
Cucu: Amerikaiakkal.
Komir: Mikor Berlinben éltem, akkor a németek közül csak a törökök tudták gyakorlatilag, hol van Budapest, mert az oszmán birodalom része volt :D
Casilla: Akivel én dumáltam san francisco-i volt, valami fejlesztő, és kaptam tőle egy vodkát VÍZZEL :D
Cucu: Asztaaa! Mehettél volna vele fingot szívni! Halljátok, én még aznap este átmentem a céges buliba, ahol az ukrán menedzser vállalhatatlanul bebaszott. Lefektették aludni, de felkelt, és átmászott az erkélyen egy szál köntösben hozzám (a többiről nem beszélek), utána visszavittem a szobájába, és hívtam segítséget. A többiek kikötözték az ágyhoz, hogy aludjon. az új beceneve, hogy fehér batman. Ma meg a záróvacsin mindenki előtt megkérte a kezem.
Poppi: Nyertél.

Címkék: chat szex buli bash

A bejegyzés trackback címe:

https://deliriumpremens.blog.hu/api/trackback/id/tr364817763

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása