7végem van

 2011.10.24. 21:43

Nem úgy értem, hogy a testemnek hét végződése van, bár ha a fejem búbját, a talpam alját, a végtagjaimat és az óriás orromat számolom, akkor de. Hanem úgy, hogy megmakkantam szombat-vasárnapra.Először is kivit szüreteltünk a hétvégén Abszurdéknál, és ezt nem álmodtam. Abszurdék a Legény családja, és azért ez a gyűjtőnevük, mert egészen monthy pythonos az életük, például műfenyőkészítésből élnek és kivifájuk van. Kettő. A magot, amelyről nőtt, még Legény köpte ki a hamarjában elfogyasztott teszkós kiviből, Abszurd apuka meg fogta és a „mi mások vagyunk, mint mások” elvén elültette. Kedves neje és sarjai kiröhögték, de ő csendben kivárt. Majd amikor öt év múlva teremni kezdett a növény, már nem nevetett senki. A rekordtermés 600 darab volt, abban az évben a Legény nővére heveny C-vitamin túladagolást kapott, melynek következtében álló hétig fosott.

Tőlünk kicsit lejjebb (tudom, földrajzul délebbre...) decemberre érik meg a kivi, de a felvidéki zord fagyok miatt nekünk már októberben le kellett szedni. Két ládával hoztunk haza, hat héten belül megérik és nekiállhatok lekvárt főzni.

A sikeres betakarítás után kölcsönösen kikészültünk a családjától, majd ittunk rá egy pohár bort és elmentünk táncolni. Eddig jó.

Másnap azonban rám jött a bélamú. Mintha egy villogó „értéktelen vagyok” feliratot hordtam volna a homlokomon, egyszerűen nyomott az élet, a toll nem siklott a papíron, és még a szar is ízetlennek tetszett. Ennek ellenpontozására megpróbáltam hasznos dolgokkal kitölteni silánynak hitt életemet. Csináltam két ajtódíszt őszi termésekből (egyet kívülre, egyet belülre), levízkőtlenítettem a fürdőt, kitakarítottam a lakást, kimostam két adag szennyest, megszakértettem a testvérem bonyolult és sértődékeny lelkivilágát, majd főztem egy kis gyömbéres-zelleres sütőtökkrémlevest baconchipssel és bazsalikommal, sütöttem egy vekni magos kenyeret, összehajintottam egy salátát, egy fahéjas túrókrémet és egy körtés-banános hamis cheesecake-et, végül rendet raktam a szekrényemben, majd egymás után háromszor megvacsoráztam. Nóórmális? Természetesen nem, de megtudtam miért: másnapra megjött. Kurva PMS, hát nem beugrottam? Majdnem elhittem, hogy nem vagyok tökéletes.

Címkék: mélabú kivi pms

A bejegyzés trackback címe:

https://deliriumpremens.blog.hu/api/trackback/id/tr843327419

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása